movietime!

yes, kollade nyss på beck, trode jag skulle somna till men ack det gjorde jag faktiskt inte, men när jag upptäckte att det var denna beck jag sett så var den inge rolig längre. Tycker inte om att se samma filmer flera gånger, om det inte är en speciellt bra jäkla film då går det ann att se den flera gånger. Jag gick ut till pappa och britt-marie i stället och snackade lite, sen satte jag mig hät vid datorn :) det är soft! tror att jag ska sova tidigt idag faktiskt, vart lite lite för sent igår kände jag idag, var astrött på jobbet. Men man ska inte klaga. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (money money).. Sista veckan som sagt, det går fort :) jag vill inte sluta att jobba samtidigt som jag vill det, därför slutar jag jobba får jag ett långt och skönt sommarlov på 8 veckor framför mig men arbetar jag så tjänar jag ju mera pengar och det är nog inte så dumt, egentligen skulle man ta och jobba 1 eller 2 veckor till. Fast det passar ju inte så bra eftersom jag drar till london nästa vecka på onsdag, ska bli sjuuukt skönt att komma bort från allt, folket, men främst lilla jävla hallsta... Det kommer bli kanoni alla fall...
Tror jag ska ta mig något att äta snart, börjar bli lite hungrig. Vi får se vad jag hittar i kylskåpet.. skriver kanske lite senare, tills dett får ni ha en underbar kväll!! Ta hand om varandra!!

PUSSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0