lördag.

hellu, var ett tag sedan jag skrev. Men har så mycket annat att göra, trots det dåliga vädret. Men det är ju nu man passar på att umgås med sina vänner osv. Det verkligen spöregnar här samtidigt som det blåser, jaja d emå väl lugna ner sig någon gång, härligt med lite regn ju. I torsdags slutade jag halv 1 på jobbet eftersom man var ledig på fredagen pga midsommarafton men jag hade ingenting emot det, utan jag åkte hem och drog ut på en springtur med min pappa och med min bror. Det var skönt, man känner verkligen att man gjort någon nytta efter man har sprungit, well well. Åkte en stund till Jennu, vi han inte med så mycket därför att jag var så otroligt trött och jag kom dit så sent, vid halv 9. Sen skulle jag upp 8 nästa morgon också. Så vi snackade lite bara sen drog jag hem runt 10...

Nästa morgon skulle vi åka till min plastmammas föräldrar och käka lite mat och fika eftersom det var midsommarafton, det var trevligt och mycket god mat. Vi åkte sedan hem då jag åkte vidare till jenny of course...
Vi åt god mat, var med om mycket skratt, snygga flashar då och då, roliga människor och mycket mera. Det är alltid lika roligt varje gång man kommer dit. Men som vi säger: det var roligt när du kom men roligare när du gick. HAHA, det är så jäkla roligt att vara där. Jag säger nog det...
Vi gick ner till båthamnen runt 8 som ligger alldeles nedanför där dem bor, det vart lekar som vi inte orkade medverka i så vi hjälpte till istället. Sen vart det grillning osv. Vid 10-11 var vissa folk ganska packade och hade man riktigt tur kunde man få se en eller flera roliga scener... ja, mycket skratt denna kväll i alla fall.... som vanligt! HAHA. Kom i säng runt halv 3 då vi låg och snackade lite skit och sen somnade jag runt 3.

Vaknade runt 1 dagen därpå, jävligt skönt om jag ska uttrycka mig rätt var det att sova ut denna underbara lördagsmorgon. Dock lite övertrött men med en smaskig frukost som var tacos. Vart mest chill idag, kollade på tv där jag råkade somna i fåtöljen en sisådär 2 timmar, men skönt var det. Åkte hem runt 6, supertrött men de gjorde ingenting för jag vet ju att jag har en dag till att sova ut på, YES! sen börjar det hårda arbetandet igen, men bara en vecka kvar. Håll ut Martina! Måste säga att ibland kan det faktiskt vara fruktansvärt kul på jobbet, mycket roliga människor vill jag säga, och de gör ju arbetet roligare också.
Nu sitter jag här vid datorn som vanligt, ska äta grillat nu, igen;P Pappa ropade nyss att det är mat så jag ska väl dra mig till köket då. Uppdaterar kanske senare om jag inte somnar i soffan idag eller i sängen med körkortsboken i nyllet. Annars får ni ha en jättebra kväll allihoppa!

PUSSSS/ Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0