lördag blev söndag

skulle egentligen skrivit blogg lite tidigare idag, men klockan blev vist över 12. men nu skriver jag i alla fall, sitter och lyssnar på musik och kollar runt på olika bloggar, ska nog snart sova tror jag. Börjar bli ganska så trött. I morgon fyller mina tvillingsyskon år också, så det gäller att vara pigg och fräsh till dett också;P haha. Det blir nog bra ska ni se, dock har jar inte hunnit köpa någon present till dem. Men jag har lovat min syster att hon ska få tandsmycke och middag på stan av mig, men jag vete tusan vad jag ska ge min bror. Någon som har nåt bra förslag? Jag har alltid svårt att köpa presenter till killar, men tjejer är inte så värst svårt att köpa till. undra varför. jaja.

Nu ska jag kolla runt mer på bloggarna. Vi hörs alla gulliga läsare!! ha en underbar kväll.. ta hand om varandra!!


PUSSS/Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0