lördag

Jag kom nyss hem från mormor. Jag, mamma och min bror var och fikade hos henne däför att hon hade fyllt år igår, det var trevligt. God tårta, bullar, kakor och dricka. Det var smarrigt. Snart ska ag hoppa in i duschen och duscha riktigt länge. Det tycker jag att jag är värd, för att det är inte så bra vder här längre. Det är regnigt och kallt, allmänt dåligt väder. Som grädden på moset sitter jag också och lysnar på Oc-musik. Just nu är det Hide ans Seek, fy tusan vad jag saknar OC alltså. Varför skulle just den serien sluta att gå på tv, den var ju världsbäst. Men nu är den ju som det är tyvärr. Nu kommer ännu en depplåt, "Us agaisnst the world", och detta väder är verkligen depprimerande, så det passar ju perfekt..
Ska ni göra något roligt idag? :D

Nu ska jag slänga mig i duschen, är frysen och kall. Men vi hörs senare alla glada läsare. Hoppas att ni har det bra.. Ta hand om varandra...

Puss från Martinii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0