long time ago...

det var ett tag sedan jag bloggade nu, men jag har faktiskt inte haft tid, har obbat hela veckan så det blir bara att gå uppm, jobba, komma hem, äta, duscha och gå och lägga sig för att orka upp klockan 6 morgonen därpå. Men nu har jag bara 2 veckor kvar på mitt sommarjobb, både roligt och tråkigt med tanke på att det är ganska roliga folk där, och det gör det så himla roligt att vara där, arbetsuppgifterna varierar, vissa kan vara mindre roliga och andra mer roliga. Men dem flesta arbetsuppgifterna är absolut roliga :D i helgen har jag bara sovit och vilat ut, måste vara pigg tills imorgon då jag börjar slita och arbeta igen:) Det ska bli skoj :) Umgicks med Jenni i fredags coh igår, det var mycket trevligt måste jag säga. Vi städade hela min brors (markus) lägenhet igår också, han skulle få finbesök så Jenny och jag ställde såklart upp, vi tjänade 200 spänn var, mycket snällt, dock tycker jag inte om att ta emt pengar, men vad gör man inte lixom.

Idag ska jag åka iväg till Strömsholm och kolla på hästtävlingar, typ kapplöpning med familjen, det ska bliroligt,

Nu ska vi åka, vi hörs! ha en underbar dag allesammans!
PUSS/ Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0