krångel krångel!

har varit lite krångel med bloggen nu på morgonenoch eftermiddagen, har inte kunnat komma in :S men nu går dte änrligen :D Vilket härligt väder det är idag, det har varit vart nu i över en vecka och hur härligt är inte det?

Idag fixade jag mitt pass föresten, min syster också. Vi ska ju åka till London och sedan ska ju JAG Martina dra till Spanien i jul med bästaste jennnayy, dte ska bli mycket trevligt:) Jag, petra och pappa var inne på bilema idag därför att pappa skulle köpa något, då när vi stod i kassan började en man prata med pappa och sedan när vi hade betalat så sade han..." du förresten, är det dina barn?" Pappa svarade att ja det var det då sade mannen. " är dom tvillingar?" haha nej sade pappa, det är dem inte, men det är precis så man kan tro det. haha det är inte klokt, är vi verkligen så lika? Jag ska lägga upp ett kort på oss så får ni säga. Fast jag kom ju på, eftersom vi ses så gott som varje dag så lägger vi ju inte märke till att vi är så lika som vi egentligen är. Men i alla fall, det är inte första gången vi hör dte i alla fall, roligt!! Nu ska jag kila vidare och tvätta håret och så, ni får ha en bra kväll. Ta hand om varandra!

So long fuckers!              Här är då en bild på oss, vad tycks? (:Ungefär 8 månader gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0