Jenny Johansson Frank

Hejhej, nu är det inte Martina som skriver, utan Jenny som brukar stå med i bloggen lite här och var (typ i varje blogginlägg). Jaja, jag är en av Martinas bästa vänninor. Hon har ju några fler, t ex en till i Borgåsund där jag bor.. Linda Kjellberg. Jag tar henne lite som en konkurent faktiskt, hon är både snyggare och roligare än jag.. Men det är som det är.

Jag sitter hemma hos Martina i Hallstahammar nu iaf, och Petra och Niklas (martinas syskon) fyller år idag. Stora gratulationer till dom två!! (haha, martina.. Det är konstigt att jag bara tänker på en jädra människa när jag hör ordet grattis eller gratulaioner).

Nej, nu ska jag vara lite social mot Martina, Rillo, Farmor, Petra och Britt-marie. Hejdå babes/ Jenny (kolla in www.nogg.se/jennyjohansson) höh, smygreklam ;)

Frank and Horttana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0