hey hoo!!

är hemma... igen på lunch. Idag kändes det extra gott med mat eftersom jag var så jäkla hungrig. Idag är det torsdag och endast en dag kvar på sommarjobbet. Det närmar sig, och imorgon får vi tårta på jobbet också, dock inte för att lilla Martini ska sluta utan för att pappa och hans jobbarkompis hade gjort något arbete till någon så dekm skulle bjuda på tårta, inte vet jag varför. Men man tackar ju inte direkt nej till tårta, haha NOOO!!  Känner mig som en riktigt tjockis, första veckan fick vi våfflor med jordgubbar och glass och förra veckan fick vi tårta på jobbet och denna vecka ska vi få några andra tårtor, hahaha, alltid ska man komma när det bjuds som mest...

Nu ska jag tillbaka till arbetet, hörs senare alla glada och söta.. Ha det så bra tills dess!!

Puss från Martinii

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag =)

2008-06-26 @ 14:06:57
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0