hej svejs :D

nu har jag lunch. Jag har nyss ätit spagetti och köttfärssås, och det smakade väldigt bra efter en jäkligt jobbig morgon på jobbet. Klockan är ett och min skjuts kommer snart. Hoppas att denna eftermiddag går lika snabbt som den igår, det skulle vara rätt skönt. Ska höra om min kära vän jenny vill komma och hjälpa mig med lite saker som jag ska fixa till london, det vill hon säkert för hon har inget annat att göra än att sitta hemma och smsa med mig nästan hela dagarna.
Nej, måste kila. Har lite brådis nu. Känns som om skjutsen komme komma vilken sekund som helst, och här sitter jag med datorn i knät. Nej det går inte ann. Vi hörs senare alla söta läsare. Ta hand om varandra och ha en underbar dag!

P.S. Det är faktiskt ganska bra väder idag, det gillar vi!


PUSSS/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0