hallo bloggen

kom nyss hem från min vänninna Jenny, det blev stressigt när jag slulle dit. Först skulle jag skynda mig hem från jobbet och duscha så snabbt jag kunde, sen hoppa på moppen och åka till henne. Jag hatar att stressa men vad gör man inte för sin bästa kompis? haha, Vi fikade i alla fall, det var mysigt. Gott var det också för den delen, men gud vad jag åt. Jag åt en ciabattamacka, en loka och två stycken marabou styckesaker, det är inte bra men någon gång måste man väl unna sig med något gott:D Plus att jag åt så himmla god mat hemma hos jenny sen också!!

Well, vi fikade i alla fall Sen åkte vi hem till henne igen, chillade lite. Hon spelade lite vacker gitarr för mig och jag sjöng med litegranna, hahaha förresten så har vi lite roliga inspelade filmer på när jag och Jenny sjunger och spelar Björn han i melodifestivalen och hans låt Carina Berg. HAHAHA, det är så sjukt fult men jag lovar er att det var så roligt att göra det!! 
Jag hörde också att man får väldigt bra motion av att hoppa studsmatta, och vad gör man inte om det finns en studsmatta precis utanför hennes hus, jo man går ut och hoppar såklart. Det är kul till en början men sen blir det tråkigt eftersom det blir så jobbigt, men ibland kan det faktiskt vara riktigt roligt när det är lite att kämpa emot!
Imorgon är det fredag, sista dagen på veckan och sista dagen på mitt sommararbete, nice!! Blir väl hem till mor min, sen får vi se om jag drar vidare på rave hos Jenny haha jag skojja, i alla fall det där med rave, eller man vet ju aldrig med mig. hehe.

Känns i alla fall som om det kommer bli en soft helg, mor min hela helgen, mysgt värre :) sen äre ju dax att börja fixa inför londonresan, ska bli så roligt och spännande att resa utomlands... för första gången! Mer om det imorgon eller i helgen men jag uppdaterar ju naturligtvis imorgon.. jag slutar halv ett imorgon också så det är ju väldigt mcket bättre än att sluta fyra som jag gör övriga dagar...

Nej måste verkligen sova nu... men vi hörs imorgon och ha det så bra nu alla sötisbarn!! Ta hand om varandra...

Puss från Martinii

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, inspelningarna xD

2008-06-27 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0