god kväll

Har vart hos mamma idag.. Vi har käkat pizza och tagit det allmänt lugnt. Är rätt trött efter de här tre veckorna så imorgon ska jag bara vila ut hela dagen med jordgubbar och andra gottigheter.

Sen på söndag återvänder jag till Pappa, det ska bli skönt men ändå rätt tråkigt, Jenny kommer också, hoppas det känns bättre nu gumman?.. Mycket skoj ska det bli iallafall!

På Måndag ska jag, Pappa, Jenny och Petra åka in till stan för att växla pengar till London och Danmark, köpa skor till mig, kolla tapeter till mitt "nya" rum och sedan ska jag och Jenny shoppa lite nödvändiga småsaker som behövs. Sen får man väl hoppas på att far min börjar med rummet så fort som möjligt. Jag hade tänkt mig några tapeter i brunt och vitt, men vi får se hur det blir. Jag får bestämma mig när jag kommer till affären helt enkelt.

Nu är jag så trött så mina ögon knappt orkar hålla sig uppe, så jag ska gå och sova i min säng men jag lovar er att vi hörs imorgon, ha det så bra till dess! Sköt om varandra.

Puss från Martinii



old pic of me... Vad tycks? hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0