God afton..

Sitter här vid datorn med min vänninna Jenny, jag ber om ursäkt att jag inte bloggat på hela dagen, men jag har verkligen inte haft tid. Tiden har runnit iväg så fort men nu skriver jag i alla fall, mitt på natten men bättre sent än aldrig som man brukar säga :D Jag och min vänninna lyssnar i alla fall på hästpojken och gör inte så mycket. Vi åt nyss varma mackor och drack svarta vinbärssaft. Nu sade Jenny att det kliade i hennes näsa, haha. Knäpp som hon är men det är ju bara för att hon umgås med mig. Jag är faktiskt inte såå trött, men bara för att jag sa det så kommer jag väl förmodligen bli trött snart, eller är det inte så det brukar vara?

Idag vaknade jag i alla fall hemma hos mamma, jag åkte och hämtade Jenny hos en kompis, sen drog vi hem till mig. Jag år frulle och sedan så chillade vi bara. Efter ett tag så började vi att förbereda middagen. Det vart: fläskfilé, färstpotatis, tzatsiki, sås och sallad. Och det smakade verkligen toppen, men det kan man ju förstå eftersom det är jag som gjort maten. Vi vart i alla fall sjukt sugna på wienerbröd så vi beslöt oss för att åka ner och köpa det, men såklart så fanns det ju inte när man kom till affären. Men vad gjorde det? vi tog oss en varsin påse och plockade i massa godis istället, haha det blir alltid så att man tar gdis om det inte finns det som man egentligen ska köpa.
Vi gick hem i alla fall och åt maten som smakade väldigt gott. Åkte förbi Jenny en snabbis också för att hon skulle hämta lite grejer, sen åkte vi hem till mig och nu sitter vi slutligen här. Det är chill!

Imorgon blir det san för vår del, ska shoppa lite behovsprodukter och sen blir det nog käk på stan också. Det låter väl bra?
Vad ska ni göra imorgon alla gulliga folk? :D

Nu ska jag i alla fall roa mig med annat, har faktiskt en vännina som sitter här och ser hur uttrpkad som helst ut. haha men hon får stå ut. För blogga gör jag ju faktiskt hellre.. nejnej, jag skojja bara. Puss på dig min älsklingsvänninna Jenny. Dig tar man alltid i första hand. :)
Nej måste kila. Men ni får ha det så bra tills vi ses nästa gång. Sköt om varandra!!

Puss från Martinii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0