genomskinligt nagellack är snyggt..

jag tycker att genomskinligt nagellack är snyggt, det gör så att händerna ser fräscha ut. Nagellack över huvudtaget ser fräscht ut på händerna, men jag tycker främst att genomskinligt nagellack ser bra ut. Då behöver man inte tänka så mycket heller å om man råkar måla lite utanför, och det är ju bra...
Nu har jag ätit litegranna, duschat och målat naglarna utterligare en gång eftersom det inte vart så bra igår. Så jag tog bort de gamla skiten och målade på nytt, det vart mycket bättre idag, trots att jag satt på i en obekvämare ställning idag, jag låg nämligen i sängen och ja det var för komplicerat för att berätta haha, men det gick!!

Mätt som jag är så funderar jag på att snart gå och lägga mig, extra tidigt faktisk. Fast jag vet att jag inte kommer kunna sova på grund av att det är så ljust så i sådanna fall är det onödigt...

Imorgon är det torsdag och det innebär att det är endast två dagar kvar på denna vecka och endast två dagar kvar för mig på mitt sommarjobb. Ska som sagt bli jäkligt hääärligt med lite ledighet, det behöver jag gott och väl... ska njuta som bara den!!!
Jag snackade med min vännina Jenny i dag också vi har kommit överrens om att när jag har kommit hem från Danmark den 19 juli (då hon troligtvis är i stockholm med sin båt) då ska jag ta tåget till stockholm och vara där med henne i hennes båt med hennes familj, vi ska gå på gröna lund, haha jag som aldrig har varit där sen ska vi shoppa eftersom jag fått min lön från sommarjobbet då.. Det ska bli mycket trevligt tycker jag. Eller vad säger ni?

Vad gör ni en kväll som denna? Har ni haft lika bra väder som jag har haft idag? :D

Hoppas att ni mår bra i alla fall, för det gör jag.
Nu ska jag kila, men ni får ha det så jättebra. Sköt om varandra!

Puss från Martinii



Ja, man kanske ska måla fötterna också? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0