fri från jobbandet..

yes, nu är jag äntligen fri från arbetet. Sista dagen idag var rätt slapp, rensade lite ogräs på förmiddagen fram till 10 då jag, Hanna och sommarjobbs ungdomarna åkte och tod en glass, det satt fint! Swdan for vi vidare och lämnade av ungdomarna för att åka tillbaka till förrådet där vi softade lite. Sedan åkte jag och Anders ochs samlade in soppåsar som var försedda med ogräs i och en massa äckliga soppåsar med hundbajs i.. bläää!! Jag körde även bild idag, det är grymt. HAHA. Jag är helt enkelt bäst på de, det tyckte till och med anders, han satt där bredvid mig och jag körde dit vi skulle. haha. ja då är det bara att börja övningsköra på riktigt nu då, med pappa när vi gått kursen.

Nu är jag i alla fall hemma, skönt är väl det. Men jag glömde att lämna in lönelappen, faan alltså alltid är det jag som ska glömma, så klantig som jag är. Men jag ringde till pappa och han sa att det gick bra att jag lämnade in den på måndag också, och det gör de säkert för jag får ju inte lönen förän om några veckor.
Tur att studiebidraget kommer denna månad annars hade jag aldrig klarat mig tills jag får själva lönen. Yes, ska i alla fall till mamma idag, ska bli mycket roligt tycker jag. Så nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa mina saker till mor min, men jag skriver senare säkert, men jag lämnar laptopen kvar hos pappa på grund av att mamma inte har något bärbart grejsimojs till datorn sin. Men det blir bloggande från mammas computah i sådanna fall.

Ska ni göra något roligt idag, eller ska ni bara ta det lungt? :D

Nu ska jag kila iväg, vi hörs senare, ni får ha det så bra tills dess!! Ha en underbar dag och ta hand om varandra!!

Puss från Martinii

Förresten har solen tittat fram igen, mysigt va?:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0