endast EN enstaka dag kvar...

jag är så himla glad just nu.. om en dag är det lov. Jag har bara en lektion kvar innan mitt  3 månader långa sommarlov börjar, hur härligt kommer inte det bli då på en skala 1 till10? ÅÅÅH :D

Idag har jag inköpt mig ett par nya skor, ett par blåa ballerina med snörning, deni:D Jag är väldigt nöjd över mitt köp, får se om jag har dem på skolavslutningen eller om har har svarta klackar. Det visar sig då:D
Umgicks med Jenny idag också, vi ska åka till spanien tillsammans, pluttis och jag :D kommer bli så himla roligt, längtar som tusan. Detta år blir det alltså ingen riktig jul, är i spanien över julafton, deni;) riktiga grejer! :)
Detta år kommer jag alltså åka utomlands 3 gånger, först till london sen till danmark och slutligen till spanien:D vilket händelserikt år det kommer att bli, haha.
Börjar klockan 1 imorgon så jag har inte direkt bråtton i säng men det är ju bra om man kommer i säng i tid ändå.  

Vad har ni gjort idag i detta fina sommarväder? :D solat, badat?

Nu ska jag hoppa i sängen, sov gott alla söta läsare. Vi hörs imorgon! sköt om varandra.

So long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0