dags för bingen (som man säger)

Jajamen, det är dags att gå och lägga sig för att återigen orka upp till morgondagen.. Men som sagt jag har ju funnit mig i rutinerna och jag har börjar bli van, allt för van är jag rädd för. HEHE. Jenny, min vännina åkte precis hem, vi drack cola (som vanligt), kollade allsång på skatsen och gjorde en massa knäppa saker som bara vi kan göra. Haha. I morgon är det onsdag och jag har inte så mycket inpanerat, ska nog bara jobba sen efter det drar jag hem och vilar upp mig, bara tar det lungt det vill säga..
Nu kom jag på att jag måste lacka över mina naglar innan jag går i sängen, och eftersom naglarna måste torka efter nagellacket så lär jag väl inte komma i säng än på en 15 min ungefär. Men det får gå fort.
Jag skriver mera imorgon, på lunchen om jag hinner annars när jag kommer hem från jobbet efter fyra! Ni får ha en nice kväll så hörs väl vi imorgon.. sov gott, för de ska jag absolut göra!
Sköt om varandra.

Puss Martinis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0