1 days left

Bion var toppen och det var roligt att träffa ma sista. och nu är det faktiskt bara 1 skoldag kvar, inte nog med det. Den dagen är inte ens lång, imorgon är jag ledig som sagt och på tisdag börjar jag 1 och slutar vid 2 eller något, det är så himmla skönt. Imorgon ska jag köpa mig ett par nya skor också, det bir ett ar ballerina av något slag :) Lika soligt har dte varit idagm det förvånar mig inte, har varit trött hela dagen så när jag kom hem till min syster och hade fikat osv så gick jag faktiskt och la mig, jag var inte social på något sätt, jag kände inte heller att jag behövde vara det eftersom jag var så fruktansvärt trött. Men jag piggnade till innan bion, då var jag i alla fall lite utvilad.
Jag ska i alla fall gå och lägga mig snart, ska lyssna lite på musik först sedan är det sängen som gäller. yes. Men ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon. sköt om er mina vänner!


So lång fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0