torsdag

jag vaknade idag i en asvarm säng, usch hatar att vakna på mornarna och det är alldelles varmt, inte undra på jag har ju för tusan tuntäcket i min säng fortfarande, har inte orkat att byta. Men det är snart höst så det är ingen idé att börja krångla med de nu :)

Alldeles strax ska jag ringa och höra om min telefon har kommit, har den inte gjort det så blir jag sur, det blir alltid så att den kommr typ 20 veckor senare än vad den egentligen ska...
Men att det är fint väder gör en ju på bättre humör, så jag kommer ju inte deppa ihop helt om den inte kommer idag, ja. Nej nu ska jag ta och klä på mig och duscha en sväng. Ha en fin dag!

Martina

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja precis likadan, vem tackar nej till ett gosigt duntäcke. Ha en bra dag.

2008-07-31 @ 13:20:31
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, exakt. Jag älskar duntäcken oavsätt årstid :) Ha en jättebra dag!

2008-07-31 @ 17:50:35
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0