tjo och chim

kom hem från sofia för ett tag sedan, nu sitter jag här och håller på och ska kolla på en film. Fast vet ej om jag orkar för jag är ganska trött och jag håller på och somnar. Idag har det varit en chill dag, bara tagit det lungt osv. I morgon vet jag faktiskt inte vad som händer, jag tar dagen som den kommer.

Det sägs att imorgon skulle det inte vara så bra väder, men sen på onsdag skulle det bli upp mot en 20-25 grader. Det är väl helt okej ;D Jag skulle ju inte tacka nej till om det blev 25-30 grader heller...

Jag har kommit fram till att jag vill verkligen resa utomlands. Jag skulle egentligen hängt med Jenny till Spanien, men hela resan skulle gått på kanske en 10 000kr plus att jag ska ha en massa fickpengar också, och då skulle hela min lön gå ut till det och jag skulle inte ha ett öre kvar, det kändes ju lite surt. Men all inclusive skulle ju inte sitta fel. Men man kanske kan åka iväg någonstans i höst tänkte Sofia och jag, vi kollade på priserna och dem var inte så skyhöga. Fast vi får se hur det blir med det, och vad pappa säger om det. Men de får vi helt enkelt ta vid ett annat tillfälle. Jag ville i alla fall jättegärna hänga med till Spanien, men sicken otur att man inte är så rik som man önskar att man kunde vara.. AJAJ!

Nu ska jag fortsätta att kolla filmen, eller kanske kolla resor för nöjes skull, fast då blir man bara mer sugen och frestad på att åka, och det är inte en bra idé tycker jag.

Ha en fin kväll. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: jenny

Kommer du ha råd med våran resa då? Om du ska resa i höst också? :)

2008-07-08 @ 13:46:01
Postat av: Martina

Jaa, jag har ju på mitt sparkonto och sen kommer jsg spara. I promise you, jag har lovat dig!! Fpr se hur det blir med denna resa, kanske inte ens bli av? Men du och jag ska ju resa... :)

2008-07-08 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0