tisdag

tisdag idag, och det beryder att min låtsasmorsa fyller år, japp! Trevligt. Just nu har hennes två jobbarkompisar kommit, det skulle komma en hel rös med folk på eftermiddagen sade hon, men så vaknar jag halv 12 med att det redan har kommit en massa folk. Jaja, nu är jag i alla fall uppe, har käkat smörgåstårta till frulle och tårta till efterrätt, haha gott var det.
Idag ska jag vara social eftersom vi har främmande senare på eftermiddagen ska jag som sagt träffa Sofiaa... mycket roligt... Om solen fortfarande är uppe så ska vi någ sola och bada, men vi får se annars blir det sanda någon dag :)

Måste bara säga att jag har aldrig sovit så bra i min säng som jag gjort idag, fifan det var så skönt att somna direkt när man lade sig i sängen sen vakna upp på ett strålande humör dock lite senare än vad jag hade tänkt mig, men det gör inget. Solen skiner och vädret är så jävla bra så de ka inte bli bättre, plus att jag ska köpa ny mobil imorgon..

Jag kommer inte ihåg om jag berättade i förra inlägget att jag tappade min en dagars nya mobil i vattnet på sjön. Så himmla klantigt av mig så de inte är sant, haha. Lite komiskt var det ju också att det skulle bli just denna dte kunde lika bra varit min gammla och fula mobil, men ska köpa mig en ny på Onsdag, då drar pappa och jag in till stan i think, det blir nog en likadan som den jag tappade i vattnet, den var riktigt bra!

Nu ska jag gå och vara lite social, känner mig grymt folkskygg när jag sitter här, hahaha! Ha det så bra, och ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0