tisdag

Jag kom hem från stadne för ett tag sedan, vi växlade pengar, handlade och åt glass. Nu sitter jag här och lyssnarpå musik, har nyss lagt in bilderna från London på datorn också, dock är det inte alls många bilder, men några fåtal i alla fall. Så det är bara att kolla på. haha. Senare i kväll ska jag träffa Nardin, vi ska käka pirre, är sjukt sugen på de, trots att jag tryckt i mig alla minichipspåsarna och tobleronen så får det lov att bli en pizza idag. haha.

Man kanske ska börja tänka på att packa igen? För snart drar man iväg till lite varnare bredgrader eller vad man ska säga, haha. Nej men vi ska i alla fall åka till Danmark nu, på lördag drar vi. Klockan 6 på morgonen r vi tvygna att börja åka till Göteboerg. Man skulle ju behöva en ny bikini faktiskt, det är ju bra om man har en sådan om man hade tänkt sola och bada, eller vad säger ni? Jag vill antingen ha en brun eller en vit har jag bestämt mig för, hittade en fast den köpte min syster, den jäveln! ;P haha. Nej men jag får helt enkelt hitta någon annan, för vi kan ju inte vara lika på alla stället. Det skulle ju vara lite komiskt om vi kom med samma kläder också, hehe! Jaja, får samla mod och titta på torsdag istället :D

Okej, nu ska jag fortsätta och kolla runt lite på bloggarna. Men lägger ut lite bilder nu också. Ha en fin kväll. Hejdå!




Jag och syster, jag var dock astrött...


Vackra du, jag älskar dig!


Det fanns mycket fina blommisar och...


zöta hästisar.. haha!


Dock inte så många bilder, men man tager vad man haver brukar man ju säga. Ska kila nu,


hejhejhej


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sov gott

2008-07-09 @ 00:01:22
URL: http://oddneus.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack detsamma, haha!

2008-07-09 @ 00:21:27
URL: http://hmartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, nu hade jag tänkt berätta vad man kan göra på min blogg.

Genom att skicka mig en kommentar eller ett mail och berätta att du vill bli publiserad

på min mail, kan du få en egen sida där jag gör reklam för just din blogg.

Har du en smart ide, eller något du vill ska synas?

Lägg in den på min blogg, och din ide eller dina åsikter kommer växa ännu mera.



Nu fär dett fritt att annonser på min blogg, om vad ni vill och tycker är viktigt,

bara ni står för det eftersom inlägget kommer bli länkat till er blogg.

så alla som fastnar för de ni skriver eller bara fastnar fär er bloggnamn ifall ni skulle

vilja göra reklam enbart för bloggen kommer att besöka just er sida.



Skicka som sagt bara ett inlägg till mig! Så fixar vi publiseringen på min blogg tillsammans!

2008-07-09 @ 00:35:48
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0