the day before.

Ja, nu har jag fixat klart alla sakerna jag ska ha med mig. Dock inte så mycket eftersom jag inte ska vara borta så länge, men det är faktiskt ganska ovanligt för att vara mig för jag brukar ju packa ner mycket mera kläder än vad som behövs. Men denna gång anpassade jag mig faktiskt riktigt bra. Nog om det, det är ju faktist första gången jag reser utomlands och jag har inte resfeber. Just nu känns det som om jag inte kommer få de, fast det är säkert bara något man säger. Imorgon när jag sitter på flygplatsen eller i bilen på väg till flygplatsen så kommer den komma, det är jag alldeles säker på. Men det ska bli roligt som fan att komma bort... det behöver jag. Jag får vara glad att jag inte behöver gå upp klockan 4-5 på morgonen eller något, de skulle jag inte klara av. Och då skulle jag deffenitivt inte sitta här nu, då skulle jag ligga och sova för drygt 3 timmar sen ungefär. Men kommer väl gå upp vid en 10 kanske, det blir perfa eftersom flyget går 15.10, (jag sa fel till dig jenny) men 15.10 i alla fall.. SOFT! Har ju laddat in massa nya låtar i min mp3 nu också, dock är min mp3 typ sönder men jag får väl hoppas så jäkla mycket på att den håller hela resan i alla fall, skulle verkligen behöva köpa en ny men det får vänta ett tag. Men man får väl hoppas på att jag inte störtar eller något, för de vore väl förjävligt...

no, de här går inte. Ska kila! Hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0