söndag.

Det är söndag idag, och jag är trött. Håller på och laddar ner en film som jag någon gång ikväll ska titta på, om den hinner bli klar förstårs. Den heter Definitely Maybe. Den verkar bra. Ska snart ta mig något att äta också..

Var hos Jenny och hämtade min cykel idag, sen cyklade jag hem. Fifan de va ganska jobbigt eftersom jag hade motvind och sen går min cykel så jävla sakta, men men de får man leva med helt enkelt. Är i alla fall hemma nu och det är ju bra jue. 
Imoron är det ju måndag, har ingen aning om vad som händer då. Hm, jag tar dagen som den kommer helt enkelt, det är väl de bästa sättet? höhö.

Har faktiskt inget mer att skriva. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0