solen har återvänt

japp, idag har det varit jättebra väder, dock har jag inte bloggat idag någonting. Men jag hann inte därför att jag gick upp och skulle till stan och jag hann inte sätta på datorn tyvärr. Sen kon jag hem från mamma för ungefär en halvtimme sedan. Men nu är jag här. Jag hittade en bikini, shorts och 2 linnen i stan idag. Det duger för mig idag. Ska ju följa med min syster till Tuna Park imorgon, men hittar jag ingenting speciellt om inte något som jag verkligen verkligen vill ha då köpet jag ju de, men annars får det vara.

Funderar också på att åka en sväng till min väninna Jenny senare när jag ätit och så också, vi får se. Måste börja packa också, för snart åker vi ju till Danmark. Ska bli så sjukt skönt. :)

Hoppas att det blir lika härligt väder imorgon som det var idag. Det gillar vi :) Nu ska jag äta grillad kyckling, ris och currysås, MUMS!

Hejhej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0