ses om en vecka jao

ja nu ska jag sova, ska upp senare kvart i 6 imorgon. Och för att jag ska orka upp så måste jag sova nu, undra hur det ska gå i och med att jag typ har vändit på dygnet rätt rejält. Men Martina ska fixa det :) Hinner inte blogga något imorgon innan jag drar, kommer vara supertrött och en massa så jag kommer not enbart klä på mig sätta mig borsta tänderna sätta mig i ilen och trycka in lurarna i öronen och lyssna på min mp3 vägen till Götet.


Men vi hörs. Ha en bra vecka för de ska jag ha, komma hem brun som en pepparkakka, hahaha! hejdå!

Kommentarer
Postat av: jenny

HEJ, kommer du hem idag? :O PUSS

2008-07-18 @ 13:07:03
Postat av: Martina

ja, huvve. Jag är hemma nu! :D PUSSS!

2008-07-19 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0