promenad i regnet?

jag känner för att ta en promenad i regnet oavsätt om jag blir genomblöt, det låter helt knäppt men det är faktiskt inget som hindrar mig från de just nu. Det brukar alltid vara just regnet som hindrar än men inte för mig denna gång, såå det får nog bli en promenad. Ska också höra med Sofia.

Nu blir det ändrade planer, ska åka hem till Sofia en sväng. Hon städar sitt rum, och jag ska nog se till att det blir ordenkligt gjort när jag kommer dit. mohahaha. Jag skojja bara, det där gör hon nog så bra själv ska ni se. Men nej, nu blir det att röra sig till Sofia, trots att regnet öser ner... Skriver senare gott folk.

Ha en trevlig dag! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofiakristina

Det är mysigt att gå i regn :)

2008-07-07 @ 16:23:15
URL: http://sofiakristina.blogg.se/
Postat av: Martina

ohja, det är det verkligen! I love rain.

2008-07-08 @ 00:26:28
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0