onsdag

hejhej bloggen, vaknade för en kvart sen, har ätit gröt haha som jag aldrig brukar göra. Men det smakade helt okej med lite sylt i. Jaja, och hur tjock känner man sig inte nu när pappa och bm är på väg och hämtar pizza mitt upp i allt? Men som sagt, man lever bara en gång.. Pizza är gott!
Idag är det soligt och varmt ute, nästan så man skulle lägga sig på gräsmattan och sola, fast nej det ska jag ju göra hela nästa vecka så jag får hitta på någonting annat tills jag ska iväg på bilkursen, hehe.

Vad kan man göra en onsdag på ett sommarlov? Ja det finns nog inte så mycket att välja på utan man få ta intiativet själv och komma på något som man kan göra, enklare än så är det inte. Imorgon blir det i alla fall stan med Sofia, senare på eftermiddagen så åker jag och min syster hem till mamma på ett besök :) Det ska bli trevligt!
Sen på torsdag så åler jag, Petra och min syster till Tuna Park. Det ska också bli mycket trevligt, var ett tag sedan jag var där, men det blir nog bra..
Nackdelen med att jag ska gå och ränna runt på ett shoppingcentrum är att jag alltid köper saker som jag egentligen inte behöver, och på så vis så försvinner ju mina pengar på nolltid, det är en dålig vana som jag har... Men jag ska skärpa mig!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer fader hem med pizza som jag ska sätta mig ute i solen och käka, MUMS!

Ses senare, förresten måste lägga upp en klänning som jag köpte i London också lite senare... så jävla snygg...

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0