måndag

vaknade rätt tidigt idag eftersom jag la mig ganska tidigt igår. Har nyss ätit och sitter nu och väntar på att en film ska bli klar...
Jag har lust att köpa en ny mobil idag, eftersom den jag har är en gammal och ful som knappt går att ringa med längre, så jag vill köpa en ny bättre modell, fast de vette tusan om det blir idag. Kanske ska ringa och höra med mamma om hon har lust att hänga med eftersom det är lite knasigt mellan father och mig. Men vi får se hur det blir :) Hade nämligen tänkt att lägga in lite pengar på mitt sparkonto också, annars kan jag lova er att mina sommarjobbspengar är slut innon 2 veckor.. För mig finns det inga gränser när det gäller pengar, otur är väl det. Men jag lär mig någon gång också ;P En ny mobil ska jag ha i alla fall.

Nu ska jag ringa till mami, hörs! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0