måndag

hejhej, nu är jag hemma från båtresan med min kära vänninna :) det har varit mycket trevligt och roande att vara ute på sjön vill jag lova. Man blir mycket brun och det är ju också väldigt roligt. Vi åkte förra tisdagen och idag kom jag hem. Jenny och hennes familj är kvar ute på vattnet. Men jag var tvungen att åka hem idag pga att min låtsasmamma fyllet år imorgon men jag förstår inte vad jag ska göra hemma, jaja det kan ju alltid vara lite pjoligt att vara hemma när ens platsmamma fyller :) mihihi!

Skönt att vara hemma ändå, blivit mycket resande nu på sistonde men hellre att ha något att göra än att bara gå runt på ett sommarlov och inte göra någonting, yes. I morgon ska jag i alla fall gå upp i lagom tid får ju massa främmande och så, senare på eftermiddagen träffar jag nog Soffan, puss på dig! mycket angenämnt :)

Nu ska jag förflytta mig till sängen, orkar inte sitta på denna stenhårda stol längre, får nästan träsmak i arslet. Det är icke skönt vill jag lova. Bättre att sitta i en mjuk och skön säng

Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på internet. Vi hörs alla glada!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0