london tomorrow.

Imorgon är det onsdag, det betyder att då åker vi till London. Det ska bli mycket roligt tycker jag:D Håller på och packar och fixar litegranna, är trött och sliten. Men ska sova extra tidigt idag. Fast fröst ska jag åka till Jenny en sväng till tror jag trots att jag kommit hem från henne idag, men de gör ingenting..

Som sagt, jag kom hem från Jenny idag. Sov kvar hos henne från i går till idag. Hade mycket trevligt. Och det är ju sådan tur att vädret håller på och vända igen, hello sunshine. Dem sa att det skulle bli soligt imorgon (onsdag) då jag åker iväg. Vi får hoppas att det är fin fint väder när jag kommer tillbaka. I alla fall, vi gjorde inte så mycket igår. Vi var i stan och köpte lite grejer. Jag köpte bland annat 3 sjalar, en klänning, hörlurar, 2 par örhängen och ett par skor. Vi käkade också i stan, det vart kinamat, de smakade så jäkla bra i alla fall när man var så hungrig som vi var... Jenny köpte 3 sjalar tror jag?! Ja i alla fall, vi tog en fika och tog tåget hem där det spöregnade. När vi kom hem till mig i hallsta så lämnade jag bara av mina grejer sen drog vi vidare hem till Jenny. Jenny skulle köpa mp3 av robban så vi drog dit och så. Det var trevligt. Sen gick vi vidare hem till Jenny eftersom hon skulle keka, pirre kekade hon och även jag. Vilken dag, först kinamat sen pirre, de kan inte bli bättre.. HÖHÖ.  Efter det så tror jag faktiskt att vi chillade på jennys rum, ja de va nice. Men det vart för varmt efter en stund så vi gick ut på en liten promenix, med Isa på köpet till och med (eller hur man säger). Det var ovanligt varmt för att vara just denna dag eftersom det hade regnat hela dagen typ. Men det var varmt i vilket fall som helst.. Det vart kallt efter en stund då bestämde vi oss för att gå in och kolla på film, vad filmen hette kommer jag tyvärr inte ihåg, har sjukt dåligt minne måste jag be och få berätta. Men den var bra. Klockan vart halv 3 och vi gick hem till Jenny och sleepade. Skön kväll!

Vaknade idag upp hemma hos Jenny, var tvungen att åka hem på en gång för att fixa i ordning lite things här hemma. Det gick fort, och nu sitter jag här och ska alldeles strax gå ut och käka jordgubbar med glass, sen vill jag nog åka till Jenny en sväng till som jag sa... Ja, det får helt enkelt bli så..

Ska kila nu, men ni får ha det så bra... Hejdå!



haha, bilden!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det regnar i london



Puss

2008-07-01 @ 17:21:42
Postat av: Martina

Du Jenny, håll käften!!!



Jag ska ha de så jävla bra... dock kommer jag sakna dig en gnutta! Men vafan vi hörs on saturday babe! <3

2008-07-01 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0