kåmpiz, hej

Nu har jag kommit he, eller har varit hemma ett tag. Men min bror har varit här, så snackade med han lite ock så, det var trevligt. Han åker till Gotland imorgon, soft. Men det blir ju sweet för mig också, för jag drar ju på lördag... igen! Skönt på ett vis, men kommer sakna mina låmpizar Sofia och Jenny och dem andra också..

Nu kommer i alla fall lite pics på mina things som jag köpte i London, allt är dock inte med pga att vissa saker är i tvätten.



En blå tuklänning, 4 par trosor varav ett par gav jag till Jenny, 5 örhängen,
en boddybutter, en London tjocktröja, en halsduk, en brun väska,
en blå tröja (är ej med på bilden).

Ja det var nog de, skärpet glömde jag men de kommer på nästa bild. Orkade inte lägga i ordning alla saker igen, så jag tog kort på skärpet tillsammans med klänningen på nästa bild istället.


Yes, jag älskar klänningen mycket, skärpet är inte heller så dumt.


Nej, nu ska jag sova. Ska upp i bra tid imorgon,  ska till stan med min vän Sofia. Behöver köpa in en ny bikini, ett par shorts, en top och ett par nya hörlurar...

Ha en fin kväll. Hejdå!





Kommentarer
Postat av: jenny

haha, förstördes dina dyra koss hörlurar så fort? haha :D Hoppas du hittar nån bikini :*

2008-07-10 @ 03:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0