Jenny Johansson Frank

Jaha, då har jag fått uppgiften att "gästblogga" lite. Vi får se hur det går, jag hinner inte blogga lika mycket som Martina brukar göra. Men någon enstaka gång ska jag allt försöka hinna med. Jag får iallafall hoppas att Martina har det bra i London, haha! Jag skickade ett brev till henne idag, vad det stod tänker jag banne mig inte avslöja, heh.

Jag sitter och lyssnar på Amy Macdonalds supermysiga låt "This is life", gud vad jag gillar dne låten. Lyssna själva: http://youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o

Nej, jag ska hoppa in i duschen nu, för Alice, Mamma, Wilma och jag ska gå ner till båten och fika och bada :) Jihoo!!
Ha  det så bra/Jenny




Här är då jag som lyckligast, hah!! (På skolavslutningen i ettan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0