Jenny Johansson Frank - lördag

Idag är det lördag, och det betyder att bästa martina kommer hem från sin London resa. Hoppas hon har hatf en bra resa med mkt shopping osv, men det tror jag minsann :)

Jag åkte hem till Alexandra igår, vi drog in till powermeet och kollade lite på bilar osv.. Käkade donken i Wasa och så köpte jag nytt vattenpipa-kol. Så drog jag och alexandra hem till henne och rökte lite pipa. Det var trevligt, sen på kvällen så käkade vi pizza också! Gottigotti :)

Idag vet jag inte vad som händer. Martina kommer ju hem, men när vet jag ej? Kanske träffar henne idag eller imorgon eller nått, vi får se helt enkelt.

Jag är jättesugen på att åka ut med båten nu, supersugen! :)

Nej, ska fråga alexandra om jag kan få låna hennes dusch nu, ha det så bra!! /Jenny



Här är jag dårå.. Rökandes på vattenpipan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0