Jenny Johansson Frank

Jaha, där ser man! Andra inlägget bara idag, känner mig lite stolt nästan, heh skoja. Sitter och lyssnar på min gud, Ulf Lundell. Han har vart min stora idol enda sen jag var liten. Han är bäst helt enkelt.

Idag har jag vart nere vid båten, men jag vart inte kvar där så länge för Robin och Wiktoria kom. Så då hängde jag med dom till kiosken. Sen drog jag hem till mig och dom fortsatte hem till robin och käkade. Nu vet jag inte vad jag ska göra rikrigt? Hm, vi får se. Tror det blir att bara ta det lugnt och spela lite gitarr i kväll. Ska skriva ut massa nya låtar från internet så jag har nått nytt och fräscht att spela. Är så himla trött på mina böcker och tidigare utskrivna papper, så nu ska jag se om jag hittar nått nytt och kul.

Imorgon blir det att vara med alexandra inne i stan på Powermeet(en?!).. Nu blir det nog inga mer inlägg för idag, så om vi inte hörs så får ni ha en trevlig kväll! 

vad kan man säga om bilden: Jag vill på båtsemester nu!! bilden är ett ihopklipp från förra årets båt-tur :)

Vi hörs! Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0