hejhej!

Nu har jag vaknat, klätt på mig och ätit. Sitter här vid datorn som vanligt.. funderar på att dra till min väninna Jenny ett tag eftersom att vi bestämde det igår, och då får det helt enkelt bli så...
Det är inte så fint väder ute idag, det ser ut som att det ska börja regna när som helst, och nu började det att regna ;P haha..

I alla fall. I danmark var vädret i alla fall inte på topp, det blåste och regnade typ jämt. Så man kunde inte sola eller bada, men på torsdagen och fredagen då passade et sig att solen skulle komma fram. Det vart riktigt varmt och skönt. 

Okej, dagarna vart långa så jag orkar verkligen inte srkiva dem in i minsta detalj. Men det var i alla fall skönt att komma bort en sväng, hihi. Men skönare var det att komma hem. Men man vart ju inte riktigt brun som en pepparkaka som man hade tänkt sig, men mina pigment gör nog att jag inte kan bli så brun.
Men på återseende, nu ska jag gå och göra något vettigt! haha! 

Ha en fin dag! puss 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, du hann ju iaf med en BOLWING (ja, det ska stå LW) runda med grabbsen ;) Mohahaha

2008-07-20 @ 14:52:27
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson
Postat av: Martina

hahahaha, ja de han jag minsann med :D

2008-07-21 @ 18:09:53
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0