härliga dag

Nu vart det plötsligt sämre väder ute, det mörknade och det började att regna, orka och blixtra. Inte bra, inte bra! Men det ser ut att ha lugnat ner sig lite granna nu. Får hoppas på mycket sol imorgon istället!

I alla fall det har varit en grymt soft dag idag. Jag har inte gjort ett piss. Vaknade upp, käkade brunsh, duschade, klädde på mig, gled in till stan med bm och handlade. Känns härligt, har verkligen njutit av denna dag, och det känns allt annat än dåligt. Imorgon får vi se vad som händer. Vi får folk hit redan imorgon, men det gör inte mig något för jag ska sova ut läääänge läänge imorgon. Jenny kom hem idaaaag som sagt, kanske gliider iväg till henne imorgon en sväng, men det återstår att se.
På Söndag åker bästaste älsklingsvän Sofia iväg till Gotland i en vecka, nu är det din tur att lämna mig för en härlig solsemester på härliga Gotland, gonna miss yo bäjbi. Jag hoppas du får det så jävla skönt, för det är du värd. Okej? det låter som om du åker typ imorgon, fast så är ju inte fallet. Det är ju faktiskt hela 3 dagar kvar :) En stor puss på dig min älskade! Du betyder så mycket.

Nej, nu ska jag kolla runt lite sen ska jag alldelles strax gå och lägga mig! Ni får ha en fin kväll gott folk för de ska jag ha!

Martina


Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaaaaaaaaaa

Min fina Martina <3 ÄLSKAR DIG!

2008-08-01 @ 11:45:43
Postat av: Martina H

I love you baby!

2008-08-02 @ 13:34:24
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0