händer ikvällish?

jag kom nyss hem från staden, var där och skulle hämta min mobil, men tror ni den har kommit eller? Nej, det var väl självaste fan. Nu måste jag vänta ända till måndag. Usch. Är det något som jag verkligen hatar så är det att vänta på en massa saker hit och dit. Men man får väl leva med det :) Efter besöket hos The phone house så åkte jag och min plastmorsa till Ica maxi för att handla till partyt på lördag. Pappa fyller nämligen år och sen ska vi i släkten fira Britt marie som fyller år. Det ska bli trevligt..
Nu har jag ingenting planerat, verkligen ingenting. Känner mig rastlös med tanke på hur mycket jag har haft att göra under de senaste veckorna. Har ju varit borta var och varannan dag känns det som, och så är det nog också, vad jag kan minnas i alla fall...

Eftersom Sofia ska måla ballkongen idag så får väl jag sysselsätta mig med något annat. Jenny kommer ju hem idag förresten. KUL :D Kanske ska dra till henne en sväng? Det låter väl som en bra idé :)

Nu är jag sjukt sugen på något att äta, usch vad jag ska äta hela tiden, haha!  Alltid ska jag ha något att äta eller tugga på, så är det när man är tjock och jag behöver mycket mat:) Nej där försökte jag bara leka lite rolig, men i själva verket var det där inte roligt på något sätt. Och det är ju bra att jag är medveten om det själv också. Nu ska jag kiiiilaaaaaa...


Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0