Godmorgon

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, jag har nyss ätit frukost och nu sitter jag här. Jag funderar på om jag ska hänga med in till stan och försöka hitta en ny bikini? Fast vet inte om jag har någon lust med det idag, kanske tar det på torsdag då jag drar in till stan en vända med Sofia. Fast vi får se hur det blir, beslutsångest, yes!

Idag är det i alla fall bättre väder än vad det var igår. Detär ju skönt det i alla fall.

Just nu sitter jag och lyssnar på caligula, jag lovar att det är en jävligt skön låt. Fifan.. man blir så glad av den låten. Jag blir helt hysterisk glad! jag ska väl inte överdriva allt för mycket nu men bra är den i alla fall.

Det vart nämligen så att jag drar in till stan, ska växla lite pengar till danmark, och lägga in lite pengar ppå mitt konto, sen får vi se om jag hittar någon bikini.
Ska kila nu. Ha en fin dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0