fredag

tjenare bloggen, nu är jag hemma från turen till eskilstuna. Det var mycket trevligt att umgås med mina systrar. Jag kom hem med ett linne som min syster köpte till mig, sen köpte jag själv ett par gråa cityshorts och ett par hörlurar med fetaste basen jao. ar på väg att köpa en ipod, men kände att haf var tvungen att hålla igen med pengarna lite nu eftersom jag ska till sthlm senare denna månad. Men var bra sugen på att köpa den, men det får bli en annan gång. Alldeles strax ska jag packa, har inte ens börjat att tänka på vad jag ska ha med mig, äh det  visar sig nog ska ni se.

Mirr rum ser ut som ett slagfält nu, och det beror inte bara på mig utan att min syster har kastat in typ 30 ton kläder i min säng också. jaja, får ta och fixa de vid ett senare tillfälle.

Ska kila nu, måste börja fixa lite. Men ni får ha en fin kväll..

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0