eviga nattblogg

kom hem för ett tag sedan, har varit ute ocg gått med Sofia, och det var skönt, det var inte alls kallt ute. Jag som drog på mig halvduk och leggings under mjukisbyxorna och allt, men jag trode faktiskt att det inte var någon värme ute. Men man kan ju ha fel ibland, haha! Ack så fel det vart.

Imorgon är det Onsdag och då ska jag och pappa på körkortskurs, det ska bli skönt att ha den gjord så att man kan börja övningsköra någon gång i år. Men snart så, då är ni ute på farliga vägar, för så kommer jag. Nej jag skoja, jag kommer nog klara det där galant ska ni se, men frågan är den om pappa och jag kommer komma överens där fram i sätet, det är en sak som återstår att se.. haha.

Jag är riktigt trött trött trött, så jag ska nog gå och lägga mig nu. Tror jag ska upp tidigt imorgon om jag orkar och gå ut och gå. Jag får ställa klockan och om jag inte orkar stiga upp så tänker jag stillsamt lägga mig ner igen och somna om. Ja så får det bli, sedan efter jag har gått tänker jag äta frulle. Bättre kan det inte bli.

Ska lägga mig nu. Ha en fin natt! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0