bååtresa..

Ja, nu är det så att jag ska ut på en liten semester igen men min väninna jenny:) det ska bli skoj. Så jag kommer inte skriva blogg på någon veckan tyvärr... haha,

Idag har jag fått en ny mobil av min snälla far, tack tack tack! den är brun och vit och är jättevacker. Senare på eftermiddagen kom Sofia förbi (hon är här nu men ska strax åka hem :( ) och jag ska fara iväg till Jenny min vän. Vi ska kolla på SATC  :D älska satc! <3 satc in my heart.

Nej nu ska min sofia åka hem, måste ta förväl av henne. Ses om en vecka om jag inte hinner upppdatera innan.:


Ha en fin kväll allaesammans, för jag ska ha en riktigt trevlig vecka :D PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Jenny

SATC :D<3

2008-07-21 @ 18:34:30
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0