arg och stressad!!

Jag är så jäkla arg! Jag skulle lyfta upp en typ säng på övervåningen som hade stått i mitt rum... för det första så sade jag till min lptsasmamma att det var en grej som hade åkit bort från sängen, det enda jag fick till svar var:" ja men den ska nog på någonstand där", men hon hjäpte mig tametusan inte, hon bara gick runt i huset och grejade med sitt shit. Då blev jag riktigt sur, så jag sket i att laga den där jäkla sängen utan jag lät det bara vara. Sen skulle jag gå upp med sängen, då så ser hon att sängen är jättetung att jag inte orkar lyfta upp den för trappan, och att jag typ tappar den hela tiden. Hon går bara förbi och tittar, till slut blev jag så jävla arg att jag slänge sänghelvetet i trappjäveln (haha ursäkt uttrycket). Hon ba: "men du kan väl be om hjälp och hitala dit" Om hon ser att jag har problem då brukar man väl vafan hjälpa.
På råga på allt så gjorde jag illa foten och det är ju på grund av henne. Men strunt samma. Nu ska jag inte bara ta upp det negativa utan det finns ju faktiskt posetiva things också här i världen...

Idag åker jag ju faktiskt, om tre och en halv timme går flyget, så nu måste jag duscha och klä på mig, annars blir jag mer stressad än vad jag redan är. Tror att pappa skulle köpa någon grej också, så jag lär ju skynda mig. Men vi hörs väl måste kila nu!!

Hejdå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0