älskar livet

jag har konstaterat att jag älskar livet, i alla fall nu på sommaren. Allt känns så bra och man har ingenting att begränsa sig till, man behöver inte oroa sig för när man ska lägga sig så att man ska orka upp dagen därpå eller om man har pluggat tillräckligt till provet, ni hör ju själv hur det låter. Livet är helt underbart just nu!

jag kom nyss hem från Sofia min vän, vi har inte gjort så mycket. Malin var där och jag skulle egentligen färga håret, men Sofia och Malin övertygade mig om att jag inte skulle göra det eftersom det skulle slita så mycket mer på mitt hår. Först inne på Ica när vi stod och kollade på hårfärger tyckte vi inte att det fanns några snygga färger så vi drog till Coop och kikade, struntade i alla fall i att köpa hårfärg som sagt. Köpte istället: en mango, en loka, godisnappar och en 200-grammare till chockadkaka, ja bättra på fettet lite. Det måste man göra var och varannan dag nu eftersom det är sommar och grejer, men nu känner man sig i alla fall påladdad igen efter lite candy in tha stomack :) haha! Känns bättre att kombinera godiset med lite mango däremellan...

Imorgon är det onsdag och då ska jag nog hänga med pappa in till stan och köpa mig en ny mobil, det behöver jag! Jag köper en likadan som förra gången, jag tycker om det... Efter det får vi se vad som händer. Har ont i halsen, fast det kanske bara är något jag inbillar mig för på sommaren kan man ju inte vara sjuk, jo vi konstaterar att det bara är något jag inbillar mig. Är trött och funderar på att snart gå cih lägga mig så jag orkar upp imorgon, det blir en hård dag trots att jag inte har planerat så särskillt mycket att göra imorgon... Men det ordnar sig alltid ska ni se!

Nej snart slocknar jag här mitt framför datorn om jag fortsätter att skriver mer, men vi hörs väl imorgon! Ha en fin kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0