hihihi:)

I dag är en ny dag. Känner att jag får mycket bra skrivarkänsla när jag skriver här, men om jag här rätt de vet jag faktiskt inte, och jag tror faktiskt att jag har helt fel, som vanligt. Whatever!

Jag var i stan i går, jag köpte lite kläder: en klänning, ett par leggins, örhängen och en hudkräm, thanks mamma, det var mys att besöka stan jag menar det är inte ofta man är där så att säga HE HE.
Sen åkte jag hem till Felicia och umgicks lite med Felicia och Sofia, det var mycket trevligt. Kikade på melodifestivalen lite, pratade osv. Det var råligt. höhö! Sen lite senare efter midnatt så for jag och Sofia hem, direkt när jag kom hem gick jag och sov, var sååååå trött, uscha! jaja, och snart ska jag bege mig till Västerås, ska åka till en kåmpiz, hihi!! yaya men ska kila nu. Hare gött!!

hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw :) mys

2008-02-24 @ 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0