wohoooow

Sitter och lyssnar på Rihanna och T.I eller vad tusan han heter.  Grymt bra låt måste jag säga! Mamma är lika seg som vanligt med maten. Tur att jag har mina lussebullar att käka på.. Jag har en kvar nu. Dem har dock börjat bli lite hårda. men värmer man dem i mikron en sväng så smakar dem himelskt!
Idag ska jag inte göra ett enda dugg. Jag sitter här med mjukiskläder och väntar på maten, jag har inget att plugga heller förutom lite svenska som ska skrivas på datorn men de fixar jag när jag kommer till pappa sen. HÄRLIGT!

Nu kan jag inte ens snacka för fem öre. Min röst har försvunnit helt från mig. Jag får bara fram ett enstaka ljud. Om jag ska säga: "Jag kan inte prata" de enda som kommer fram då är " a an e ta" HAHA, ni fattar säkert inte, och sen emellan åt så kan jag inte prata alls. Komiskt det där! Jag får ta och hålla käften ett tag så att jag kan snacka snart... Typiskt att vi inte har typ någon muntlig redovisning i skolan denna vecka så att man kunde slippa den, huh!
Hörrni, det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar tills jag fyller årrrr! På tisdag så är jag 17 basssssssst. Soft att fylla typ sist på året, men det går ju framåt i alla fall. Sen är det ju faktiskt bara denna vecka kvar i skolan och på fredag är det lovvvvvvvv. How great? Lovet är så jävla behövligt så de inte är sant. Well well.

Man kanske skulle ta och hjälpa mor med maten lite. De ska jag ta och göra!

Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0