when you where young

Alå...Jag sitter för tillfället och lyssnar på The killers, ganska bra faktiskt, blir bättre och bättre! Jag är i alla fall hemma från Sandra nu. Gårdagen var toppenkul. Käk och bio med tjejerna, hmm... kunde inte blivit så mycket bättre...

Efter skolan igår så gick jag, Petra, Paula och Sandra ner på stan. Desire också om jag inte minns fel. Sandra och Desiré åkte hem nästan direkt därför att dem skulle städa och fixa i ordning lite. Men jag tänkte att det är ju ingen idé att jag åker hem ända till Hallsta för jag hade ju nästan ändå bara hunnit hem innan jag varit tvungen att åka tillbaka till stan igen. Så jag, Paula och Petra stannade kvar på stan och kikade runt lite i affärerna osv. Vid halv 4, 4 så kom Jenny ner på stan till oss. Vi kollade runt ytterligare lite till och Jenny köpte lite julklappar. Vi gick på stan från 14.20-18.00 innan dem andra kom ner. 3 mycket långa timmar, ni skulle bara veta hur drygt det var..
Sedan vid 18.00 så gick vi i alla fall till Spicy och käkade. Jag älskar spicy, så himla gott! Vi satt och pratade, skrattade och tog kort ända tills klockan vart 20.30, för då gick vi till Ica och köpte godis till bion. GOTTIS!
Bion började klockan 21.15 ungefär, och jag kan bara säga att denna film är verkligen värd att kolla på. Den var verkligen jättebra. Jag både grät och skrattade och kände rädsla till denna film (eller hur säger man?). I alla fall en asbra film!
Runt 23.30 var filmen slut. Då stod vi alla och snackade ett tag och sedan så åkte Petra och Paula hem. Medan vi väntade på bussen så åkte resterande skrapanhissen en gång, det var ju kul! Haha. Sedan gick vi till bussen och Victoria åkte hem till sig och Jag, Sandra och Desiré åkte hem till Sandra.. Där bestämde vi oss för att vi skulle kolla på en film. Det vart skräckfilmen Cellardoor, den var helt okej faktiskt. Sedan vart vi dryga och skrattade tills vi fick typ kramp i magen. Nej, men var så jäkla övertrötta så då blir det lätt så..
Vi somnade runt halv 4, 4 någon gång. I alla fall jag. heh!

Idag vaknade jag upp runt 11.00. Vi snackade lite och kollade runt lite i henes hus. Sedan tog vi bussen ner till stan. Jag höll på att missa bussen hem därför att jag skulle lämna tillbaka ett par skor.. Men jag hann i sista sekund. Men vilken springtur.

Tack för igår tjejer. Jag hade jättekul! Ni är bäst <3

Nu sitter jag hemma i min säng och ska snart hämta godispåsen som ligger i köket. Egentligen orkar jag inte, men påsen lockar för mycket..
Jag har inga planer för kvällen. Jag vill göra något roligt, något riktigt roligt. Men samtidigt är jag trött, får se vad som händer i min lilla låda. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Martina


Brudarna i klassen + Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0