tråkkväll

Fytusan vad tråkigt jag har. Jag går verkligen runt i huset och funderar på vad det finns att göra men jag kommer verkligen inte på någonting. Hatar såna stunden när det samtidigt kan vara väldigt skönt också. Men just idag känner jag mig extremt uttråkad och vill göra något. Jag kollade vad som fanns i kylen men de fanns inget ätbart, jag bläddrade i olika tidningar men det var inget intressant som lockade, jag satt mig vid teven men usch vad tråkigt det var att kolla på nyheterna. Nu sitter jag här vid datorn och har precis ätit lite granna. Jag drack te och åt mackor. Nu är jag mätt! Jag kollade också på "Never back down" för andra gången också, den filmen är grymt bra! Och nu har jag precis börjat att titta på " The day after tomorrow" som jag har hört ska vara bra. Har inte kommit så långt i filmen så jag kan inte säga vad jag tycker. Ja, när man inte har någonting att göra så får man helt enkelt fördröja tiden med att kolla påfilm, precis som jag gör. Men det känns ändå inte som om tiden går så mycket fortare.

Nu lyssnar jag på Magnus Uggla också, haha inte vet jag varför. Usch vilken meningslös kväll:D Haha, fast nu ska jag inte klaga allt för mycket, imorgon är det julafton. Känns inte som det för fem öre. Men om man skulle försöka sig på att få lite christmasfeelings, kanske är dags nu!


Jaja, nu ska jag i alla fall lägga alla mina julklappar under kranen. Haha, alla det låter som om jag har hur många som helst, men så är det ju inte! Ha en bra kväll och god jul!

kisses Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0