Tjena där.

Sitter här i vardagsrummet tillsammans med pappa och Brittmarie. Jag och Brittmarie sitter med varsin dator som två stycken nördar medan pappa tittar på "Nytt läge" här bredvid. Jag har nyss lagt över en film på Brittmaries dator som hon ville ha, "save the last dance". Vi får se vad hon tycker om den, jag själv tror inte att hon kommer att tycka den filmen är så bra. Men man vet ju aldrig, hon kanske tycker det är den bästa hon sett?!

Jag städade ju min brors lägenhet idag och det gick som på räls. Tog ungefär 2 timmar. Så nu har man tjänat lite cash, och det är ju inte fel heller.. Sofia gjorde mig sällskap. Hon pluggade och sov den lille gumman medan jag städade. Jag städade undan saker, dammsugade, dammade och diskade. Så nu ser det ut som... ja.. aldrig förr. Skinande rent vettö, d eär så de ska vara!

Innan jag åkte hem med 16.15-tåget för att städa så shoppade jag lite på stan med Desire och Jenny. Jag gick en stund med Petra, paula och Sndra först också. Jag handlade en brun kofta från Gina tricot, den behövde jag. Kände att jag behövde fräscha upp garderoben med något nytt!
När jag kom till Hallsta så köpte jag mig en macka med potatissallad i på Ica. Sofia köpte också en, den satt bra i magen för jag var verkligen svinhungrig!

Imorgon är det fredag. Då är det helg! Som jag har längtat efter den. Varje morgon denna vecka har jag känt att:" Ska jag verkligen gå upp?" Sedan så har jag inte kunnat bestämma mig för om jag verkligen ska gå upp eller om jag ska ligga kvar. Men nej, varje gång har det blivit att jag gått upp.
Imorgon blir det först skola sedan efter skolan ska jag ner på stan och äta med mina tjejer. Vi ska äta spicy, och det kommer smaka väldigt bra. Har redan ätit kinamat en gång denna vecka, men jag tackar inte nej till det. Sedan ska vi gå på bio. Men vi får se om jag hänger med, känner mig lite hängig, ni vet sådär man känner sig innan man precis innan man blir sjuk?! Men jag vill så gärna följa med... Vi får se hur det blir.


Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett för jag har så otroligt ont i huvudet, buhuu! Sedan ska jag gå och lägga mig. Börjar klockan 09.30 imorgon så jag har ju en liten extra sovstund imorgon, yay! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0