Softination....

Hejhej. Vad gör ni en kväll som denna rå? Själv sitter jag och pluggar engelska och emellanåt så spelar jag mahjong, mycket underhållande spel måste jag säga.
Ikväll så behöver jag inte alls tänka på att jag måste komma i säng i tid, utan jag kan ta det chill och läga mig klockan 00.00 och vakna ut pigg och glad imorgon. Det är så att jag har sovmorgon imorgon och börjar inte förän klockan 11.00, det är skönt.... tack!

Imorgon är det onsdag som sagt och jag har endast två lektioner som jag ska ta mig igenom. Den första lektionen som börjar klockan 11.00 är mentortid, det är egentligen ingen riktig lektion. Där tar vi bara upp saker som händer och som har hänt osv, sedan har vi engelska. Och imorgon äre prov/test, kalla de va ni vill. Sedan är det slut på dagen...
Sen på torsdag börjar jag klockan 13.20 i skolan. Och fredag är en helt vanlig dag. Alltså 09.30-14.20. Ja jag ville bara berätta att denna vecka är rätt soft :)
 
Nuuu ska jag göra mig en kopp kaffe eller te, har inte riktigt bestämt mig. Tror jag lider av en lätt ångest. För jag står alltid mellan två val. Den bruna tröjan eller den blåa tröjan? Kaffe eller te? Så har det varit på den senaste tiden. Lite roligt. För Sofia får alltid psykbryt när vi är i affären och jag inte vet vad jag ska välja. B&J eller vanlig vaniljglass.. Fast hon själv är inte så mycket bättre. Gången efter var det hon som var i min sits. Ja, jag vet inte riktigt hur jag kom in på detta samtalsämne men yaya..

Just ja, te vare... eller kaffe?

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0