Sjuk igen.

Hej allihopp. Jag sitter här baåtlutad i min nya datastol, den är hur skön som helst! Man kan nog inte sitta bättre än vad jag gör nu. Den är svart, i skinn. Wellwell.
Jag tror jag håller på och bli sjuk igen. Jag är förkyld och hostar som en liten jävel emellanåt. Hemskt drygt, men vad ska man göra? Bara att hålla ut. Jag hoppas bara att jag inte kommer in i den där riktigt sjuka sjukan eller vad man ska säga. Nu är jag ju liksom bara lite halvt sjuk, så jag försöker att vila upp mig så mycket som det går. Och än så länge så har det inte blivit värre.
Jag beundrar min nya lilla flyttbara hårddisk väldigt mycket. Den var välbehövlig. Förut när jag laddade ner filmer och musik till min dator så segade den ihop helt och håller just bara för att jag hade så många filer på datorn. Men nu har jag hårddisken som jag kan lägga över allt på, en smart liten pryl med andra namn. Och jag får plats med hur mycket som helst. Väldigt praktisk!
Nu är i alla fall julafton över och det är väl skönt på ett sätt, fast ändå känns det lite sorgligt. Haha! Nästa år runt jul så fyller ju jag 18, det blir ju trevligt!

Nu ska jag sätta på Madagaskar tror jag. Sedan ska jag sova, måste upp i bra tid imorgon. Ska fira jul hos mamma imorgon, det ska blitrevligt!

kisses Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver aldrig nya inlägg din jävel

2009-01-01 @ 01:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0